WANN

My photo
don't say no before you try & never give up.........

Tuesday 26 March 2013

hai.

hai dunia...pgi ni je aku dah jalan2 kat pasar payang,giant,mydin,sabasun..you know what,tdi aku nmpk ruski..nk amik but janji ku this yea tk nk mkn bende2 yg sewaktu dgnnye..so,aku kuatkan iman..haha..but rsenye mcm aku akan kalah jgk je suatu hari nnti..ala...tpi tkpe..after pmr aku mkn la puas2..insyaallah klau umur panjang...smlm aku dinner kat tepi pantai..perkara biasa yg dibut lau balik ampung..last seali dinner tepi pantai,last year,dgn mokcik,abg mey,kakak and kak nadhirah..haha...comel kan?tdi aku pergi pasar payang then my mom tanye,nkfood ape2 tak?kebetulan aku nmpk sweets favourite aku time kecik2 dulu..berbunga hati aku dpt sweets tu..nnti bolehla kasi shameen,wani and ayza..insyaallah..haha..tetibe rindu diorang..nk coompound dgn shameen...nk story dgn shameen,wani,ayza...btw,smlm,timesinggah bukit bunga,aku act,n beli kacang yg aku and kak fazreen suka tu.but,aku tk beli pun..wajib la aku teringat dia..tkpe lah..tunggu lah mse yg sesuai nnti aku beli la..erm..tu je kot nk cite..nnti aku story lgi ok..bye

No comments:

Post a Comment